SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Entertainment Group tworzy dział PR

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę.

Od września 2006 roku Entertainment Group została rozbudowana o dział Public Relations – PR Group. Obowiązki Dyrektora PR objęła Marta Kroplewska.

Stworzenie PR Group jest konsekwencją rozbudowy Entertainment Group i naszej dalszej specjalizacji. Obok organizacji eventów, jesteśmy teraz w stanie zapewnić naszym Klientom profesjonalną obsługę PR. PR Group, jest obok HoReCaDi Group, naszym drugim działem, nastawionym na realizację wyspecjalizowanych działań, mówi Paweł Czerski, Dyrektor Zarządzający Entertainment Group.

Obecnie, wśród stałych Klientów PR Group znajdują się m.in.: Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska (największy w Polsce program szkoleniowo-lojalnościowy dla barmanów), Independent Flair League – jedyne w Polsce międzynarodowe zawody dla barmanów o charakterze ligowym, Festiwal Popularnych Gier Towarzyskich Monopoly Warsaw Open 2006 oraz DynaSoft Agencja Interaktywna.

Marta Kroplewska ma 30 lat. Poprzednio, przez trzy lata związana była z agencją ITBC Communication, gdzie zajmowała się realizacją projektów PR dla firm sektora IT. Współpracowała także z Entertainment Group przy realizacji projektów eventowych. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją PR i Marketing Medialny. Ukończyła także studia podyplomowe w Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW. Jest mamą rocznej córeczki. Wolny czas spędza z rodziną, możliwie najdalej od zgiełku miasta.

Dołącz do dyskusji: Entertainment Group tworzy dział PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl