eobuwie.pl i Modivo klientami Value Media i Media Insight
W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo.
Value Media będzie odpowiedzialne za zakup kampanii telewizyjnych na rynku polskim oraz zakup mediów w Chorwacji i Włoszech, The Media Insight będzie obsługiwać Czechy, Bułgarię, Węgry, Słowację, Litwę, Rumunię oraz Grecję.
Współpraca wspomnianych agencji z eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media i Media Insight jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Agencje konkurowały w przetargu z PHD Media Direction, Zenith, Carat oraz Havas Media, które dotychczas obsługiwało tego klienta.
- Szukaliśmy partnerów z doświadczeniem w e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Value Media oraz Media Insight przedstawiły strategię, która współgra z naszymi planami dynamicznego rozwoju marki przy zachowaniu konkurencyjnych kosztów zakupu mediów. Promocja nowych kolekcji to dla marek zawsze bardzo ważne wydarzenie. To moment, w którym efekty wielomiesięcznej pracy prezentujemy naszym klientom. Przy tej okazji stawiamy na odświeżenie komunikacji, zwłaszcza jej tonu oraz kanałów, w których będzie prowadzona - komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl i założyciel sklepu internetowego z modą Modivo.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: eobuwie.pl i Modivo klientami Value Media i Media Insight