Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie
Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biurasprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie PawełGordon, który dołączył do firmy na początku maja.
Bezpośrednio przed podjęciem pracy w Epuls, Gordon pracował wsieci reklamy internetowej IDMnet, gdzie był dyrektorem działusprzedaży agencyjnej.
Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementówprzyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamyw ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tegoroku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie)oraz wdrożyła własny system adserwerowy, a w marcu ogłosiła nowąofertę i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Oddziałwarszawski ma skoncentrować się na sprzedaży agencyjnej i obsłudzedomów mediowych.
Dołącz do dyskusji: Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie