Era wzbogaca życie
Na początku maja Era rozpoczęła nową kampanię promującą usługi dostępne w telefoni - video rozmowy, dostęp do 60 tys. plików muzycznych i do Internetu.
Kampania jest częścią szerokiej platformy komunikacyjnej „Era nadaje rytm”.
Główną myślą kampanii jest pokazanie jak świat wokół nas wzbogaca się i poszerza dzięki wymianie informacji i interakcjom między ludźmi zachodzącym dzięki najnowszym technologiom.
Forma graficzna kampanii to złożona animacja łącząca zdjęcia i grafiki przygotowane przez znane amerykańskie studio produkcyjne Shilo.
Agencja G7, odpowiedzialna za strategią i kreację kampanii, przygotowała 3 filmy – 30” prezentujący ideę kampanii i dwa filmy 15” prezentujące szczegóły oferty – muzykę i Internet. Kampania potrwa do końca czerwca br. i obejmie telewizję, kino, prasę, Internet i outdoor.
Za przygotowanie kampanii był odpowiedzialny był zespół Działu Komunikacji Rynkowej PTC, agencja G7, a media zaplanował dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Era wzbogaca życie