Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji
Firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia wprowadza nową strategię komunikacji, która bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych wykorzystano dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus.
Koncepcja kreatywna Ergo Hestii została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez Ergo Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki.
- Zależało nam na tym, by działania marketingowe online Ergo Hestii były spójne z naszymi wartościami, z naszym zamiłowaniem do sztuki, której rozwój wspieramy z ogromnym zaangażowaniem już od 20 lat poprzez zróżnicowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Teraz zaangażowanie to obejmuje również nasze działania marketingowe – tłumaczy Maria Rosa, dyrektorka marketingu online w Ergo Hestii. - Dzięki nowej identyfikacji wizualnej wychodzimy z jednorazowych, niknących formatów. Nadajemy naszej komunikacji wyrazu, gdzie znaczenie mają nie tylko wartości estetyczne, ale też światopoglądowe – dodaje.
Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online Ergo Hestii razem z agencją Accenture. Kreacje wykorzystują dzieła różnych polskich twórców. W komunikacji zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie.
Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji
co racja to racja. udał im się ten pomysł