SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ergo Hestia zmienia identyfikację wizualną

Ergo Hestia wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, który przygotowali graficy firmy we współpracy z agencją Dragon Rouge.

W nowym systemie identyfikacji wizualnej Ergo Hestii przeważają kolory czerwony i szary. Takie barwy ma zresztą nazwa firmy w jej nowym logotypie. Zmieniona identyfikacja wizualna ma podkreślać takie wartości Ergo Hestii jak prostota, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów.

Nowe logo Ergo Hestii przygotowali wewnętrzni graficy, a jego linię wizualną opracowała agencja Dragon Rouge.

Odświeżona szata graficzna w ciągu najbliższych trzech miesięcy pojawi się w ponad 700 punktach sprzedaży, obejmując również wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe.

Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia zmienia identyfikację wizualną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iga
Makabryczne to logo...i w trendzie rozpoczętym przez Millenium aby dawać kolory z Pantonu- najlepiej odblaskowe. Szkoda starego...
0 0
odpowiedź
User
Kiniu
Tak naprawdę, jest to rozwinięcie starego logo. Odpuszczenie sobie Zielonego elementu i przybliżenie napisu "Ergo", który - Iga- SPrawdź sobie w oryginale, jest w tym samym kolorze. ;)
0 0
odpowiedź
User
ice
ładne!
0 0
odpowiedź