Ericsson wprowadza nowy produkt dla klientów biznesowych w Polsce
Ericsson wprowadza w Polsce nowy produkt, zapewniający bezprzewodowy, łatwy dostęp do poczty elektronicznej dla klientów biznesowych
Poinformowała spółka w poniedziałek. Firma szacuje wartość rynku przesyłu danych na około 6 mld USD.
Rozwiązanie pod nazwą Ericsson Mobile Organizer (EMO) ma pojawić się niebawem w ofercie operatorów telefonii komórkowej w Polsce.
„W tej chwili trwają rozmowy z operatorami telefonii komórkowej w Polsce. Uważamy, że pojawienie się coraz większej liczby takich rozwiązań wymusi na operatorach zmianę taryf, tak jak się dzieje to w tej chwili w krajach Europy Zachodniej” – powiedział Tomasz Majcherek odpowiedzialny w Ericssonie za sektor publiczny i rozwiązania dla przedsiębiorstw.
Według niego rynek przesyłu danych szacowany jest obecnie na 6 mld USD i do 2009 roku wrośnie do 18 mld USD. Przewiduje się także, że w roku 2009 udział dostępu do internetu oraz e-mail’a w dochodach operatorów sięgnie poziomu 85%.
Oferta produktowa Ericssona skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich firm zatrudniających do 100 osób. „W samej tylko Europie Zachodniej jest to około 52 mln potencjalnych klientów” – dodał Majcherek.
Według przedstawicieli Ericssona EMO, będzie konkurencyjne w stosunku do innych rozwiązań oferowanych obecnie na krajowym rynku przez operatorów (Polska Telefonia Cyfrowa oferuje klientom biznesowym podobne rozwiązanie o nazwie BlackBerry - przyp. ISB).
W Polsce odbiorcami produktu EMO mają być więc duże firmy zatrudniające pracowników terenowych, operatorzy komórkowi, którzy włączą go do swojej oferty usług dla klientów biznesowych i operatorzy internetowi
Dołącz do dyskusji: Ericsson wprowadza nowy produkt dla klientów biznesowych w Polsce