"Esencja dobrego dnia" w kampanii Irving
Pod hasłem "Esencja dobrego dnia" rusza telewizyjna kampania reklamowa herbat Irving. Akcja przygotowana przez agencję GPD i dom mediowy Mediacom jest skierowana do kobiet.
Spot wykorzystywany w ruszającej właśnie kampanii reklamowej herbat Irving pokazuje dzień z życia kobiety, w czasie którego przyjmuje ona różne role. Natomiast kiedy przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nią świat pełen emocji, zapowiadając kolejne wydarzenia. Przekaz, oparty na adaptacji piosenki "Walking on sunshine", podkreśla, że Irving zapewnia doskonały smak prawdziwej herbaty oraz radość i pozytywną energię. Kampania pod hasłem "Esencja dobrego dnia" jest skierowana do kobiet w wieku 25-49 lat, mających średnie lub wyższe wykształcenie i dochody powyżej średniej krajowej.
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP, TVN i Polsacie, m.in. przy serialach i "Na dobre i na złe", "Na Wspólnej", "Dr House" i "CSI Miami" oraz programach "Kuba Wojewódzki" i "Dzień Dobry TVN". Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: "Esencja dobrego dnia" w kampanii Irving