Eskadra Promarket dla Restauracji SPHINX
Ruszyła kompleksowa kampania BTL Restauracji SPHINX związanej z nową kartą menu oraz "odświeżeniem" wizerunku
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w naszym wiosennym menu zaproponowaliśmy kilka nowych sałat. Sałat a nie sałatek, gdyż to, co je wyróżnia, jak zresztą całą ofertę Sphinx'a, to ich niestandardowo duże porcje w przystępnych cenach. Dzięki temu nasza oferta jest jeszcze bardziej urozmaicona, a klienci szukający wiosennej odmiany, powinni mieć w czym wybierać" - mówi Michał Hertel, menedżer ds. marketingu Sfinks Polska S.A.
W ten sposób restauracje SPHINX promują także swój nowy wizerunek - miejsca, gdzie oprócz sztandarowych mięsnych pozycji typu Shoarma, można zjeść również zgodnie z ostatnimi trendami zdrowego żywienia.
Akcja promocyjna rozpoczyna się 29 kwietnia w 54 restauracjach w całej Polsce i potrwa ponad 2 tygodnie. Animatorzy - w zielonych strojach, stylizowani na sędziów piłkarskich będą rozdawać ZIELONE KARTY czyli ulotki informujące o nowej ofercie SPHINXA. W samych restauracjach również się "zazieleni" - agencja zajęła się kreacją i produkcją specjalnych podkładek pod talerze, wyklejek na szyby. W ramach akcji zostaną także oplakatowane miasta objęte promocją.
Dołącz do dyskusji: Eskadra Promarket dla Restauracji SPHINX