EssenceMediaCom globalną agencją mediową Sony Interactive Entertainment
Sony Interactive Entertainment, spółka zależna Sony zajmująca się grami wideo i rozrywką cyfrową, wybrała EssenceMediaCom na globalną agencję mediową.
Sony Interactive Entertainment wybrała EssenceMediaCom (WPP) do globalnej obsługi mediowej w wyniku szeroko zakrojonego przetargu, którego szczegółów nie ujawniła.
Agencja ta przejmie obsługę mediową firmy na wszystkich rynkach, na których prowadzi ona działalność poza Japonią, gdzie nadal będzie współpracować z Dentsu oraz Brazylią, gdzie pracuje z agencją David.
EssenceMediaCom to nowa agencja w strukturze holdingu WPP utworzona wiosną br., która działalność operacyjną rozpocznie w styczniu 2023 roku.
Sony Interactive współpracowało wcześniej z Mediacom - agencja ta w 2016 roku przejęła większość globalnych obowiązków mediowych marki.
Sony Interactive Entertainment to oddział Sony, który opracowuje sprzęt i oprogramowanie systemu Playstation. Jednak jest także twórcą i wydawcą gier wideo.
Dołącz do dyskusji: EssenceMediaCom globalną agencją mediową Sony Interactive Entertainment