SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

Dom mediowy OMD Macroscope wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego tureckiego producenta słodyczy i przekąsek Eti.

Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy. Obejmuje obsługę całościowego budżetu mediowego klienta. Obecnie OMD Macroscope odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnej i digitalowej marek Eti.

Eti to turecka firma, która w Polsce zaczęła działać na początku tego roku. W swoim portfolio ma 45 marek i około 300 produktów - w tym ciastek, czekolad, herbatników, słonych przekąsek i ciast. W rodzimej Turcji Eti wygenerowała w ubiegłym roku ponad 1,3 mld euro przychodów ze sprzedaży. Produkty firmy są obecne na 40 rynkach na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl