Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope
Dom mediowy OMD Macroscope wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego tureckiego producenta słodyczy i przekąsek Eti.
Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy. Obejmuje obsługę całościowego budżetu mediowego klienta. Obecnie OMD Macroscope odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnej i digitalowej marek Eti.
Eti to turecka firma, która w Polsce zaczęła działać na początku tego roku. W swoim portfolio ma 45 marek i około 300 produktów - w tym ciastek, czekolad, herbatników, słonych przekąsek i ciast. W rodzimej Turcji Eti wygenerowała w ubiegłym roku ponad 1,3 mld euro przychodów ze sprzedaży. Produkty firmy są obecne na 40 rynkach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope