Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna dostępna z kontem 360°. Akcja została przygotowana przez firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland.
W spocie Radosław Kotarski opisuje, że o ile u biegaczy euforia pojawia się w wyniku wytwarzania endorfin, o tyle u użytkownika aplikacji mobilnej Banku Millennium - dzięki nowej opcji w aplikacji - nie musi już nosić osobnych kart do różnych programów lojalnościowych. Reklama pokazuje, jak proste jest korzystanie z tej funkcjonalności: wystarczy sfotografować kartę lojalnościową, włożyć do telefonicznego schowka o pojemności do 30 kart i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.
To kolejna kampania Banku Millennium promująca bankowość mobilną, w poprzednich reklamach też występowały biegające osoby.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i wybranych kanały tematyczne) oraz internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Change, zakupem mediów - dom mediowy Initiative Warszawa, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)