Euro RSCG Warsaw dla Caprio
Od 9 maja rusza kampania telewizyjna soków owocowych Caprio (Maspex Wadowice) przygotowana przez Euro RSCG Warsaw
Spot reklamowy pod hasłem "Bliźniaki" utrzymany jest w ciepłym, rodzinnym klimacie. Reklama przedstawia rodzinę złożoną z 5 par sympatycznych bliźniaków w różnym wieku. Każda z par zajmując się swoimi ulubionymi czynnościami ze smakiem pije pyszne owocowe Caprio, które jest podwójnie smaczne i podwójnie rodzinne, bo dwa litry Caprio w cenie jednego sprawiają, że połowa rodziny pije gratis.
Celem reklamy jest wzrost świadomości marki i zakomunikowanie jej ekonomicznych korzyści (2l soku w cenie 1l) oraz budowanie emocjonalnej więzi z konsumentem poprzez kreowanie rodzinnego wizerunku marki.
Grupę docelową stanowią kobiety posiadające rodziny (przynajmniej dwójkę dzieci), mieszkające w miastach, aktywne zawodowo, ale oddane życiu rodzinnemu. Mają duży krąg krewnych i znajomych, z którymi często spotykają się w zaciszu domowym. Przygotowywanie jedzenia, wspólne posiłki to filar codziennej aktywności i niezwykle ważna sfera ich życia - to podstawa, by poczuć się prawdziwymi matkami i żonami. Jednakże zwykle borykają się z ograniczeniami budżetu gospodarstwa domowego.
Spoty reklamowe zostały przygotowane w 2 wersjach; 30-sekundowej oraz 15 sekundowej i będą emitowane w TVP I, II, TVN 7, Polsat.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Caprio