Europejski Fundusz Leasingowy wprowadza nową markę Autoauto
Agencja EURO RSCG Marketing House wspiera Europejski Fundusz Leasingowy we wprowadzeniu nowej marki AutoAuto, która oferuje kredyty i leasing na samochód.
Jest to propozycja dwóch liderów rynku: w dziedzinie leasingu jest to Europejski Fundusz Leasingowy, a w dziedzinie kredytów Lukas Bank.
Grupę docelową programu Autoauto stanowią dealerzy samochodów nowych i używanych oraz klienci ostateczni, wśród których mogą się zaleźć zarówno osoby kupujące na kredyt (klient indywidualny), jak i osoby lub firmy kupujące w leasingu (klient biznesowy).
Głównym komunikatem przekazywanym w kampanii jest fakt, że Autoauto to prosty i przejrzysty sposób na finansowanie samochodu, że Autoauto jest doradcą zarówno w kwestiach podatkowo-księgowych, finansowych, jak i ubezpieczeniowych. W Autoauto wiadomo, za co się płaci – to gwiazda wśród tego typu programów bez „gwiazdek” –niemiłych niespodzianek, których łatwo nie zauważyć.
Kreacja ogłoszeń prasowych, materiałów POS i kierowanych bezpośrednio do dealerów przygotowana przez agencję EURO RSCG Marketing House podkreśla profesjonalizm konsultantów w punktach, w których można skorzystać z oferty i niezależność, jaką Autoauto daje klientom dzięki możliwości szybkiego załatwienia formalności, bez zbędnych procedur i biurokracji.
Jednym z elementów wprowadzenia Autoauto jest program motywacyjny „Wielki wyścig”, którego autorem jest również agencja EURO RSCG Marketing House. Program skierowany jest do właścicieli, kierowników i sprzedawców salonów samochodowych. Wspiera on wypromowanie nowej marki wśród dealerów samochodów. Jego głównym zadaniem jest zmotywowanie sprzedawców i konsultantów do promowania Autoauto wśród klientów kupujących samochody.
Uczestnicy, którzy sprzedają umowy kredytowe oraz leasingowe AutoAuto, będą otrzymywać punkty - nibyprędkość, z jaką się poruszają. Im więcej umów sprzedadzą, tym szybciej dojadą do mety, i tym lepszy czas osiągną. Każdego miesiąca przez rok 100 najlepszych zawodników wyścigu otrzymywać będzie nagrody, wśród których znajdują się: iPody, DVD, sprzęt sportowy, możliwość wzięcia udziału w szkoleniu czy konferencji, a dla kierowników i właścicieli salonów przewidziane są nawet wyjazdy zagraniczne na targi motoryzacyjne, na znaczące imprezy sportowe, ze szczególnym uwzględnieniem wyścigów.
Wyścig będzie się odbywać w wirtualnym świecie Internetu. Strona WWW oprócz emocji związanych z wyścigiem dostarczy także wiele innej rozrywki, pomoże w nauce angielskiego, udostępni informacje o szkoleniach oraz linki do stron motoryzacyjnych i sportowych.
Informacje o programie rozpowszechniane są poprzez pakiety powitalne dostarczane przez handlowców Autoauto, Internet i smsy.
Dołącz do dyskusji: Europejski Fundusz Leasingowy wprowadza nową markę Autoauto