Eurosport otwiera się na polskich reklamodawców
Agencja Delegata podpisała umowę z Grupą Eurosport w zakresie obsługi reklamowej. Firma będzie oferować polskim firmom możliwość reklamowania się w kanałach Eurosportu i w jego serwisach internetowych.
Eurosport i Eurosport 2 to kanały, które nadają te samą ramówkę, w tym reklamy w wielu krajach Europy, dlatego dzięki umowie z Delegatą reklamodawcy z Polski będą mogli trafić ze swoimi przekazem do mieszkańców różnych części kontynentu. Współpraca z Delegatą zakłada też sprzedaż reklam w serwisach internetowych Eurosportu i w aplikacjach mobilnych nadawcy.
Dagmara Iwańczuk, właścicielka Delegaty podkreśla, że pozycja rynkowa stacji, jej zasięg i towarzyszaca jej platforma komunikacyjna “jest wielką szansą dla partnerów handlowych Delegaty w Polsce, zwłaszcza w kontekście zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej w czerwcu 2012”.
Delegata od ub.r. sprzedaje też czas reklamowy w międzynarodowym kanale informacyjnym France 24. - Z oferty tej skorzystało Ministerstwo Spraw Zagranicznych, które przygotowało kampanię pokazującą Polskę zagranicą - mówi nam Krzysztof Kołodziej, sales director w Delegacie. Jak informuje, spółka jest już w trakcie podpisywania umów z pierwszymi klientami, których reklamy pojawią się na antenie Eurosportu. Nie ujawnia jednak jeszcze, o jakie kampanie chodzi.
Dołącz do dyskusji: Eurosport otwiera się na polskich reklamodawców