Eurosport.pl w nowej odsłonie
Od wtorku strona Eurosport.pl (TVN Warner Bros. Discovery) zyskała nowe oblicze. Użytkownicy nowej strony zyskali łatwiejszy dostęp do zasobów wideo Eurosportu, artykułów, relacji na żywo i wyników – w nowej szacie graficznej.
Eurosport.pl to jedna z czołowych stron sportowych w Polsce informująca o najpopularniejszych dyscyplinach i ich gwiazdach. Jak podkreśla TVN, jednym z jej głównych wyróżników są znakomite materiały wideo z najważniejszych wydarzeń sportowych.
Użytkownicy Eurosport.pl mogą oglądać między innymi przejazdy żużlowców podczas Speedway Grand Prix, najlepsze zagrania trzech turniejów Wielkiego Szlema, emocjonujące momenty wyścigów kolarskich na czele z wielkimi tourami, fantastyczne akcje z meczów Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych, popisowe zagrania snookerzystów, najpiękniejsze momenty sezonu sportów zimowych, jak również najlepsze chwile z igrzysk olimpijskich.
Oprócz tego na stronie publikowane są wywiady dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery, takie jak rozmowa Kacpra Merka z Dawidem Kubackim – pierwsza po wycofaniu się brązowego medalisty mistrzostw świata w Planicy z rywalizacji w minionym sezonie. Od wtorku wideo na stronie Eurosport.pl są jeszcze lepiej eksponowane i publikowane jako osobne treści.
„Nowa strona to dopełnienie naszej oferty telewizyjnej i digitalowej. Na antenach Eurosportu oraz w Eurosporcie Extra w Playerze pokazujemy tysiące godzin transmisji. W mediach społecznościowych publikujemy między innymi ciekawe grafiki i wiele materiałów wideo, w tym dedykowane formaty. Strona z kolei to oprócz przepastnej biblioteki wideo, także znakomite źródło informacji, statystyk i wywiadów na temat najpopularniejszych dyscyplin sportu”- podkreślił Bogdan Czaja, dyrektor Eurosportu w Polsce i group vice president programming & operations TVN Warner Bros. Discovery.
Użytkownicy portalu znajdą na nim najświeższe newsy, wyniki i statystyki dotyczące m.in. piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, żużla, Formuły 1, lekkoatletyki i sportów zimowych.
„Nowa odsłona serwisu eurosport.pl oznacza nieograniczoną przestrzeń komunikacji marek w kontekście największych sportowych emocji. To szerokie możliwości dotarcia do kibiców sportu, najbardziej zaangażowanej grupy konsumentów. Serwis dopełnia digitalową część ekosystemu Eurosport, i wraz z możliwościami anteny, mediów społecznościowych i Eurosport Extra, oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacji dla Reklamodawców” - powiedziała Magdalena Jabłońska, VP digital ad sales director, TVN Media.
Nowa strona Eurosport.pl jest połączona z aplikacją mobilną Eurosportu, która umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności strony oraz dotarcie do wszystkich treści. Zarówno na stronie, jak i w aplikacji użytkownicy będą mogli z łatwością śledzić ulubione dyscypliny sportowe: czytać artykuły, przeglądać wyniki na żywo, zapoznawać się ze statystkami i tabelami, czy oglądać podstrony dedykowane sportowcom i zespołom. Dla jeszcze większego komfortu, użytkownicy będą mogli skonfigurować powiadomienia pod kątem interesujących ich dyscyplin, wydarzeń sportowych oraz zawodniczek i zawodników.
Eurosport 1 i Eurosport 2 to główne kanały sportowe Warner Bros. Discovery w Polsce. Z kolei Eurosport Extra w Playerze to platforma dająca pełny dostęp do kanałów telewizyjnych, a także ogrom dodatkowego kontentu. Przez cały rok fani sportu mogą oglądać tam tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Filarami oferty Eurosportu są m.in. trzy turnieje tenisowego Wielkiego Szlema; sporty zimowe, w tym skoki narciarskie i narciarstwo alpejskie; żużel na czele z cyklem Speedway Grand Prix; wyścigi kolarskie w tym wielkie toury; europejskie puchary w piłce ręcznej; snooker; sporty motorowe; wspinaczka sportowa i igrzyska olimpijskie.
Eurosport Extra dostępny w serwisie Player.pl to niezrównana oferta dla fanów sportu. Pakiet obejmuje kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe ekskluzywne transmisje, równoległe live streamy z najważniejszych wydarzeń, bogatą kolekcję VOD i obszerne archiwum treści sportowych. Użytkownicy Eurosportu Extra zyskują również dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, kontentu dla dzieci oraz newsów.
Udział Eurosportu 1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,64 proc.
Dołącz do dyskusji: Eurosport.pl w nowej odsłonie