Eurosport promuję Brazylię w Europie
Embratur, Brazyliska Izba Turystyczna, oraz Eurosport przeprowadząkampanię promującą Brazylię w Europie. W jej ramach Eurosportwyemituje specjalne programy, wywiady i kampanie reklamowe na tematBrazylii.
Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecnana antenach Eurosportu i Eurosport 2.
Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programówSport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejszemiejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportoweimprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jakcapoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.
Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowyspot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym wBrazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którymodbywa się sportowa impreza.
Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, którybędzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowejplatformie Eurosportu.
Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówektelewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15lipca do października.
Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Ministerds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej IzbyTurystycznej Jeanine Pires.
Dołącz do dyskusji: Eurosport promuję Brazylię w Europie