SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euvic Media, Partner of Promotion z dsk i Hera wybrane do kampanii "Bezpieczny przejazd"

Agencje Euvic Media, Partner of Promotion z dsk oraz drukarnia Hera zostały wybrane przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe do realizacji III etapu kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd".

Prowadzony od września ub.r. przetarg dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia III etapu kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”.

Został podzielony na cztery części: przygotowanie oraz realizacja strategii i kreacji; produkcja, przygotowanie do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenie materiałów drukowanych w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej oraz kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych, przygotowanie oraz realizacja działań public relations i event marketing w ogólnopolskiej kampanii społecznej, dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W części dotyczącej strategii i kreacji (3 mln zł) została wybrana wspólna oferta agencji Partner of Promotions i dsk (jedyna oferta w tej części). Część dotyczącą realizacji i obsługi kampanii medialnej (9,5 mln zł) wybrano ofertę Euvic Media - odpadły w tym etapie oferty Media Group i Sigma Bis.

W części na działania PR&event marketing wybrano ofertę złożoną wspólnie przez Partner of Promotion i dsk (jedyna złożona). Zaś w części przetargu na materiały drukowane PKP PLK wybrała ofertę drukarni offsetowej Hera, która konkurowała z firmą Fold.

Budżet zaplanowanych działań wynosi 12,2 mln zł netto (bez VAT).

Wybrane agencje będą pracować dla PKP PLK do końca października br.

W 2021 r. przetarg na realizację kampanii "Bezpieczny przejazd" wygrały agencje Partner of Promotion, dsk i ClickAd.

Dołącz do dyskusji: Euvic Media, Partner of Promotion z dsk i Hera wybrane do kampanii "Bezpieczny przejazd"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl