Euvic Media, Partner of Promotion z dsk i Hera wybrane do kampanii "Bezpieczny przejazd"
Agencje Euvic Media, Partner of Promotion z dsk oraz drukarnia Hera zostały wybrane przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe do realizacji III etapu kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd".
Prowadzony od września ub.r. przetarg dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia III etapu kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”.
Został podzielony na cztery części: przygotowanie oraz realizacja strategii i kreacji; produkcja, przygotowanie do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenie materiałów drukowanych w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej oraz kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych, przygotowanie oraz realizacja działań public relations i event marketing w ogólnopolskiej kampanii społecznej, dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W części dotyczącej strategii i kreacji (3 mln zł) została wybrana wspólna oferta agencji Partner of Promotions i dsk (jedyna oferta w tej części). Część dotyczącą realizacji i obsługi kampanii medialnej (9,5 mln zł) wybrano ofertę Euvic Media - odpadły w tym etapie oferty Media Group i Sigma Bis.
W części na działania PR&event marketing wybrano ofertę złożoną wspólnie przez Partner of Promotion i dsk (jedyna złożona). Zaś w części przetargu na materiały drukowane PKP PLK wybrała ofertę drukarni offsetowej Hera, która konkurowała z firmą Fold.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 12,2 mln zł netto (bez VAT).
Wybrane agencje będą pracować dla PKP PLK do końca października br.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media, Partner of Promotion z dsk i Hera wybrane do kampanii "Bezpieczny przejazd"