Ewa Chodakowska w nowej aktywacji marki adidas motywuje do podejmowania sportowych wyzwań
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki adidas, w której do podejmowania sportowych wyzwań motywuje Ewa Chodakowska. Social mediową akcję przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (nalezy do Publicis Media).
Najnowsza akcja promuje modele sportowych staników i leginsów z kolekcji adidas Women. Ich prosty krój i elastyczność ma podkreślać sesja zdjęciowa z trenerką fitness i ambasadorką adidas - Ewą Chodakowską. Zdjęcia powstały w surowym, minimalistycznym otoczeniu Bulwarów Wiślanych, ich autorem jest Paweł Fabjański.
Aktywacja obejmuje działania w social media – na Facebooku i Instagramie w kanałach marki, Ewy Chodakowskiej oraz innych sportowych influencerek. Na jej potrzeby stworzono niestandardowe kreacje i formaty w postaci video 180 i zdjęć z efektem paralaksy, aby jak najlepiej pokazać cechy sportowych ubrań. Zdjęcia z sesji pojawią się również na materiałach POS w salonach marki.
Za pomysł kreatywny i realizację aktywacji odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na te działania. Sesję wyprodukowało Shootme, autorem zdjęć jest Paweł Fabjański. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Działaniami PR zajmuje się Tailor Made PR.
Ewa Chodakowska już od kilku lat promuje markę adidas Women. W jej reklamach pojawiła się po raz pierwszy pięć lat temu.
Trenerka promowała również kosmetyki tej marki – kampania prowadzona z jej udziałem w Polsce była częścią globalnych działań pod hasłem „Get Ready!”
Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska w nowej aktywacji marki adidas motywuje do podejmowania sportowych wyzwań