Ewa Drzyzga reklamuje Formułę Stacjonarną w Play (wideo)
Play rozpoczął kampanię reklamową odświeżonej wersji taryfy Formuła Stacjonarna. Główną bohaterką akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Grandes Kochonos, Plej, Artegence, Isobar Polska i MediaCom Warszawa - jest Ewa Drzyzga, prowadząca w TVN „Rozmowy w toku”.
Reklamy informują, że w nowej wersji taryfy Formuła Stacjonarna osoby, które przeniosą do niej swoje numery stacjonarne, otrzymują nielimitowane połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych za 19,90 zł miesięcznie.
W spocie Ewa Drzyzga odwiedza punkt sprzedaży, w którym wysłuchuje dwojga pracowników znanych z wielu wcześniejszych reklam Play.
Drzyzga to kolejna znana osoba reklamująca Play. Cykl kampanii telekomu z udziałem celebrytów odwiedzających punkt sprzedaży zaczął się ponad trzy lata temu, do tej pory wystąpiło w nim kilkadziesiąt sławnych osób (niektóre w kilku reklamach).
Akcja promująca Formułę Stacjonarną jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, internetowych - agencja Artegence, a BTL-owych - agencja Plej. Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Ewa Drzyzga reklamuje Formułę Stacjonarną w Play (wideo)