Ewa Geresz i Izabela Skrzypek w zespole Grayling
Do zespołu PR-u konsumenckiego agencji Grayling Poland dołączyły dwie nowe osoby. Ewa Geresz objęła stanowisko account managera, a Izabela Skrzypek account executive’a.
Konsultantki zajmować się będą tworzeniem i realizacją projektów z obszaru komunikacji konsumenckiej i digital marketingu. Będą raportowały do Iry Czerniawskiej, dyrektor działu konsumenckiego.
Ewa Geresz odpowiada za przygotowanie i realizację strategii na rzecz Tetra Pak i Herbalife Nutrition. Wcześniej związana była z agencją Performante, gdzie pracowała m.in. przy komunikacji dziesięciolecia współpracy Krzysztofa Hołowczyca z marką Atlantic. W agencji Lewis (zamkniętej już w Polsce), realizowała projekty dla Jabra, Shimano, PaySquare i Casamundo.
Izabela Skrzypek zajmuje się prowadzeniem działań digital dla klientów z branży technologicznej i paliwowej, w tym TP-Link, Neffos Polska i Circle K. Przed dołączeniem do Grayling pracowała po stronie klienta, jako freelancer oraz w agencjach social media.
Dołącz do dyskusji: Ewa Geresz i Izabela Skrzypek w zespole Grayling