Ewa Lotko w kadrze menadżerskiej SalesTube
Ewa Lotko z początkiem stycznia br. objęła nowo utworzone stanowisko senior SEM managera w agencji e-commerce SalesTube (wchodzącej w skład Group One). Przeszła z GroupM.
Lotko będzie odpowiedzialna za budowanie jakościowych produktów SEM i innowacyjnych rozwiązań oraz efektywności biznesowej prowadzonych kampanii. Do zadań Lotko będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie wewnętrznych procesów nowo biznesowych oraz planowanie i wspieranie ścieżek rozwoju członków zespołu.
Będzie raportować do Macieja Jerzaka, marketing intelligence directora, który w grudniu ub.r. dołączył do zespołu SalesTube.
Przez ostatnie sześć lat pracowała w GroupM, gdzie jako team leader SEM odpowiadała za PPC oraz optymalizację kampanii AdWords m.in. dla takich klientów jak: Alior Bank, Leroy Merlin, KappAhl, Wittchen, Biedronka, Nivea, Nestlé, czy Avon.
Ma 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży SEM, które zdobywała także w Adequate Poland oraz intymnosc.pl.
Dołącz do dyskusji: Ewa Lotko w kadrze menadżerskiej SalesTube