Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski na nowych stanowiskach w LiquidThread
W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko senior content partnership consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko senior content partnership manager.
Ewelina Nowakowska z LiquidThread związana jest od prawie 5 lat, specjalizuje się w projektach branded content, zarówno online jak i offline. Ma w portfolio realizacje dla takich klientów jak: Kompania Piwowarska, Velvet, GSK, Lancôme, Lorenz Bahlsen czy Reckitt Benckiser.
Dodatkowo rozwija w organizacji obszar działań związany z marketingiem muzycznym, w którym się specjalizuje. W ramach współpracy z muzykami realizowała projekty muzyczne dla takich marek jak Mercedes-Benz czy Yves Saint Laurent. Jest absolwentką antropologii kulturowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Maciej Brzozowski, który awansował na stanowisko senior content partnership manager, ma 15 lat doświadczenia w reklamie, a od 13 lat związany jest z Publicis Groupe: wcześniej pracował w agencji mediowej Starcom, a od 2019 roku związany jest z agencją contentowo-digitalową LiquidThread.
Wcześniejsze doświadczenie w zakresie planowania mediów zdobywał w zespole obsługującym klientów z branży FMCG (m.in. Mondelez, Maspex, Kruszwica, McCormick). Tworzył też komunikację dla wielu innych marek, chociażby takich jak: Warta, Stihl, Saint Gobain.
Brzozowski realizuje działania contentowe zarówno w TV jak i w internecie. Zarządza zespołem, który odpowiada za lokowania produktów w najpopularniejszych serialach, programach TV, produkcjach kinowych, tworzy podcasty. W jego portfolio znajdują się realizacje branded content dla takich klientów jak: Vileda, Fiat, Warta, Śnieżka. Na nowym stanowisku poza dotychczasowymi obowiązkami, będzie zajmował się rozwojem oferty branded contentowej dla klientów Publicis Groupe.
Dołącz do dyskusji: Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski na nowych stanowiskach w LiquidThread