Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR
Ewelina Wojtysiak-Sowa awansowała w agencji Made in PR na nowo utworzone stanowisko client service director. W firmie pracuje od ubiegłego roku.
Wojtysiak-Sowa odpowiada na nowym stanowisku za proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację współpracy w ramach międzynarodowych projektów oraz rozwój standardów jakości obsługi klienta. Dodatkowo kieruje zespołem pracującym dla klientów korporacyjnych, zajmując się rozwojem strategicznych przedsięwzięć komunikacyjnych.
Do zespołu Made in PR dołączyła w 2018 r. Wcześniej była dyrektorem strategicznym w JBcomm. Wcześniej pracowała w agencjach Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies, a karierę rozpoczynała w agencji eventowej.
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR