SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR

Ewelina Wojtysiak-Sowa awansowała w agencji Made in PR  na nowo utworzone stanowisko client service director. W firmie pracuje od ubiegłego roku.

Ewelina Wojtysiak-SowaEwelina Wojtysiak-Sowa

Wojtysiak-Sowa odpowiada na nowym stanowisku za proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację współpracy w ramach międzynarodowych projektów oraz rozwój standardów jakości obsługi klienta. Dodatkowo kieruje zespołem pracującym dla klientów korporacyjnych, zajmując się rozwojem strategicznych przedsięwzięć komunikacyjnych.

Do zespołu Made in PR  dołączyła w 2018 r. Wcześniej była dyrektorem strategicznym w JBcomm. Wcześniej pracowała w agencjach Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies, a karierę rozpoczynała w agencji eventowej.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Ewelina Wojtysiak-Sowa na czele działu obsługi klienta w Made in PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl