Experian Hitwise: Google w górę, Yahoo i Bing tracą
Google miało w listopadzie bieżącego roku 71,57 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.
Oznacza to wzrost o 0,97 pkt. proc. w porównaniu z październikiem - wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.
Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: Yahoo Search (15,39 proc. udziału w rynku), Bing.com (9,34 proc.) oraz Ask.com (2,65 proc.).
W porównaniu z październikiem, wzrost udziału w rynku oprócz Google odnotowała także wyszukiwarka Ask.com - o 0,03 pkt. proc. Tymczasem spadki zanotowały Yahoo Search i Bing.com, odpowiednio o 0,75 i 0,23 pkt. proc.
Z kolei pozostałe 52 monitorowane przez Experian Hitwise wyszukiwarki miały w listopadzie tego roku łącznie tylko 1,07 proc. udziału na amerykańskim rynku.
Dołącz do dyskusji: Experian Hitwise: Google w górę, Yahoo i Bing tracą