SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Face it! reklamuje nową markę lodów Pura Vida

Agencja Face it! zajmuje się obsługą marketingową debiutującej na polskim rynku marki lodów Pura Vida. Jest odpowiedzialna zarówno za działania public relations, jak i komunikację w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).

Agencja Face it! odpowiada za strategię komunikacji Pura Vida, działania public relations, a także za aktywności marki w social mediach. Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Beata Podkowa jako junior account executive).

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji, a dla nowej marki lodów pracować będzie przez rok.

Pura Vida to lody ekologiczne - produkowane w Estonii z naturalnych składników, ręcznie pakowane w biodegradowalne pergaminy. W Polsce są dostępne w trzech wariantach w sklepach Auchan, Real, Simply, w kawiarniach, pubach, a także w Foodtrucku, który pojawia się na warszawskich eventach.

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy medycznej Grena, przedszkola My Vinci, programu wnętrzarskiego Szybkie Metamorfozy oraz komunikacją działań marek w social media m.in. sieci Manicure Express czy akcesoriów kuchennych MG home Magda Gessler.

Dołącz do dyskusji: Face it! reklamuje nową markę lodów Pura Vida

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl