Facebookowe „Koło fortuny” na żywo w kampanii Go Sport (wideo)
Firma Go Sport Polska i agencja social media Lyrebird przygotowały na Facebooku akcję live „Koło fortuny”, w której użytkownicy mogli odkryć dzięki swojemu zaangażowaniu noworoczne postanowienie.
Kampania dla marki Go Sport Polska została przeprowadzona na platformie Live Facebooka. W ramach akcji podczas 3 godzin transmisji na żywo na planszy przypominającej tę z dawnego programu „Koło fortuny” użytkownicy mieli podawać kolejne litery składające się na hasło stanowiące noworoczne postanowienie.
O odkryciu kolejnych liter tworzących hasło decydowały reakcje i komentarze, w których pojawiały się proponowane litery. Ostatecznie, jak podaje agencja Lyrebird podczas relacji pojawiło się ponad 7,7 reakcji, komentarzy i udostępnień.
Według statystyk fani Go Sport pozostawili pod postem z transmisją live z górą 1,9 tys. komentarzy, które przełożyły się na spory zasięg organiczny i zaangażowanie pod postem. Organizatorzy informują, że dzięki akcji współczynnik zaangażowania wzrósł o ponad 1 tys. proc. praktycznie bez wydatków na promocję. Relację live na profilu Go Sport w 3 godziny wyświetliło blisko 5 tys. osób, zaś liczba odbiorców wynosiła z górą 34,7 tys. osób.
- Decydowanie o działaniach w świecie social media staje się dla użytkowników coraz bardziej ekscytujące - komentuje Piotr Czerpak, koordynator CRM i internetu w Go Sport Polska. - Live streaming można porównać do relacjonowania wydarzeń sportowych na żywo – tak jak komentowanie meczu piłkarskiego. Dlatego ten trend będzie jednym z najważniejszych w 2017 roku dla digital marketingu, zwłaszcza w branży sportowej. Statystyki mówią same za siebie. Na pewno będziemy wchodzić szerzej z live video dla naszej marki - zapowiada.
Dołącz do dyskusji: Facebookowe „Koło fortuny” na żywo w kampanii Go Sport (wideo)