„Fachowcy 45 plus” promują zatrudnieni doświadczonych osób (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania promująca zatrudnienie osób powyżej 45. roku życia. Akcję – obejmującą województwo łódzkie – przygotowały agencja reklamowa Kolman i dom mediowy MediaOn.
Prowadzona od 19 kwietnia kampania promująca zatrudnienie osób powyżej 45. roku życia pokazuje, że są one niejednokrotnie doświadczonymi fachowcami. Przekaz podkreśla zarazem, że w podobnym wieku są niektóre gwiazdy filmu, muzyki i telewizji. Kampania – prowadzona w województwie łódzkim – jest skierowana zarówno do właścicieli prywatnych firm, jak i osób powyżej 45. roku życia niemających pracy.
Akcja obejmuje telewizję (TVP Łódź), radio (Parada Łódź, PR Łódź, Złote Przeboje 101,3 Łódź), prasę („Express Ilustrowany”, „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Polska Dziennik Łódzki”) oraz internet (Gazeta – Praca, WP – Praca, Interia – Praca, Jobs, Gratka – Praca, Pracuj, Idm - Pakiet: Praca, Adnet - Pakiet: Praca). Kreację kampanii – której pierwszy etap jest zaplanowany do 20 maja – przygotowała agencja reklamowa Kolman, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: „Fachowcy 45 plus” promują zatrudnieni doświadczonych osób (wideo)