"Fakt" stracił, zyskała "Gazeta Wyborcza"
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu wzrosła mdm o 22 tys. egz. "Super Express" dalej w dół
Średnia sprzedaż wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła w marcu 445.765 egzemplarzy i była wyższa o 22 tys. egz. niż w lutym 2005 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
"Gazeta Wyborcza" zajmowała w marcu drugie miejsce wśród dzienników pod względem średniej wielkości sprzedaży.
Średnia sprzedaż "Faktu", lidera na rynku, wyniosła w marcu 509.595 egzemplarzy, co oznacza spadek o prawie 20 tys. ezg. wobec kwietnia 2004 roku.
Średnia sprzedaż "Super Expressu", zajmującego trzecie miejsce, wyniosła 208.940 egzemplarzy, co oznacza spadek o 8 tys. egz..
W marcu wzrosła sprzedaż "Rzeczpospolitej" do poziomu 180.042 egzemplarzy (178106 - luty 2005).
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" od stycznia do końca marca 2005 roku wyniosła 437.533 egzemplarzy i była wyższa o 3,39 proc. niż rok wcześniej.
W tym okresie roku średnia sprzedaż "Faktu" była na poziomie 510.543 egzemplarzy, co oznacza spadek o 11,57 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Z kolei "Super Express" średnio sprzedawał się w ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku na poziomie 214.890 sztuk, czyli o 12,2 proc. niższym niż w analogicznym okresie 2003 roku.
Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w okresie od stycznia do końca marca 2005 roku wyniosła 179.863 egzemplarzy, co oznacza spadek o 0,93 proc. w stosunku do wyniku z porównywalnego okresu 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: "Fakt" stracił, zyskała "Gazeta Wyborcza"