SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Fakt" stracił, zyskała "Gazeta Wyborcza"

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu wzrosła mdm o 22 tys. egz. "Super Express" dalej w dół

Średnia sprzedaż wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła w marcu 445.765 egzemplarzy i była wyższa o 22 tys. egz.  niż w lutym 2005 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
"Gazeta Wyborcza" zajmowała w marcu drugie miejsce wśród dzienników pod względem średniej wielkości sprzedaży.

Średnia sprzedaż "Faktu", lidera na rynku, wyniosła w marcu 509.595 egzemplarzy, co oznacza spadek o prawie 20 tys. ezg. wobec kwietnia 2004 roku.

Średnia sprzedaż "Super Expressu", zajmującego trzecie miejsce, wyniosła 208.940 egzemplarzy, co oznacza spadek o 8 tys. egz..

W marcu wzrosła sprzedaż "Rzeczpospolitej" do poziomu 180.042 egzemplarzy (178106 - luty 2005).

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" od stycznia do końca marca 2005 roku wyniosła 437.533 egzemplarzy i była wyższa o 3,39 proc. niż rok wcześniej.

W tym okresie roku średnia sprzedaż "Faktu" była na poziomie 510.543 egzemplarzy, co oznacza spadek o 11,57 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Z kolei "Super Express" średnio sprzedawał się w ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku na poziomie 214.890 sztuk, czyli o 12,2 proc. niższym niż w analogicznym okresie 2003 roku.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" w okresie od stycznia do końca marca 2005 roku wyniosła 179.863 egzemplarzy, co oznacza spadek o 0,93 proc. w stosunku do wyniku z porównywalnego okresu 2004 roku.

Dołącz do dyskusji: "Fakt" stracił, zyskała "Gazeta Wyborcza"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl