"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W ofercie handlowej TVN Media na maj najwyżej wyceniono spoty emitowane przy wieczornych "Faktach" w TVN.
72,2 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów) kosztuje 30-sekundowy spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie cena jest nieznacznie niższa i wynosi 65,9 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 58,1 tys. zł w niedziele i 47,8 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 45,7 tys. zł i 45,6 tys. zł.
53,9 tys. zł kosztuje spot przy "Kuchennych rewolucjach". Za reklamę przy emitowanym w soboty programie "Mask Singer" trzeba zapłacić 45,2 tys. zł, a przy niedzielnym "Masterchef Junior" - 47 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-11-tvn-casting-kiedy-emisja ##
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy "Milionerach" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 39,2 tys. zł, a ci chcący pokazać się przy "Totalnych remontach Szelągowskiej" - 36,7 tys. zł.
Za spot przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" marketerzy zapłacą 35,8 tys. zł, przy serialu "Na Wspólnej" - 34,2 tys. zł, a przy serialu "Skazana" - 26,4 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na maj.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-7-tvn-uczestnicy-kto-odpadl-wyniki-ogladalnosci ##
Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 432 760 widzów, a udział w rynku oglądalności - 6,95 proc., po spadku o 5,2 proc. rok do roku.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN