Fashion Magazine z dodatkiem Fashion Man
Jesienny numer kwartalnika Fashion Magazine (Wydawnictwo FashionGroup) po raz pierwszy jest połączeniem wydania męskiego (100 stronobjętości pisma) i wydania damskiego (196 stron objętości pisma).
Stworzenie dodatku ma zainteresować i jednocześnie pozyskaćnowe, męskie grono czytelników (dotychczas mężczyźni stanowili 28 %wszystkich odbiorców). Tytuł zawiera dwie okładki - w wersjidamskiej - Justyna Steczkowska, a wersji dla panów - OlivierJaniak. Zawartość dodatku stanowi merytoryczny odpowiednik wersjidamskiej. Pojawiły się m.in.: hity mody męskiej na jesień 2007 +sesja zdjęciowa, w rubryce na Kanapie Fashion - rozmowa z MarcinemMellerem.
Projekt wspiera kampania promocyjna w Radio Zet, Radio Kolor,Radio Jazz oraz kampania internetowa przeprowadzona zapośrednictwem portalu Wirtualna Polska a także dodatkowe kanałydystrybucji. Magazyn dodatkowo jest dostępny w 1000 punktach stacjibenzynowych OKN ORLEN. Do tej pory wydawnictwo zainwestowałorównież w promocje na wszystkich stacjach BP, SHELLA i STATOIL.
Fashion Magazine od 2004 roku wydawany jest przez Fashion Groupw nakładzie 25 000 egz..(nakład kontrolowany przez ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Fashion Magazine z dodatkiem Fashion Man