FCB Warsaw będzie reklamować centrum handlowe Posnania
Agencja FCB Warsaw wygrała przetarg na obsługę reklamową nowego centrum handlowego Posnania (należącego do Apsys Polska). Umowa została podpisana na dwa lata.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/FCB-agencja-logo.jpg)
Otwarcie centrum Posnania jest planowane na czwarty kwartał br., wartość inwestycji wynosi 300 mln euro. Centrum ma być promowane jako miejsce łączące różne funkcje i formy handlu, gdzie światowe marki i trendy sąsiadują z produktami lokalnymi oraz kameralnymi zakątkami do spotkań i rozmów.
Agencja FCB Warsaw będzie odpowiedzialna za strategię i kreację komunikacji reklamowej nowego obiektu w zakresie ATL, BTL i projektów nie standardowych.
W kilkuetapowym przetargi brały jeszcze udział cztery agencje (ich nazw nie podano). Umowa z FCB Warsaw została zawarta na dwa lata.
Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw będzie reklamować centrum handlowe Posnania