Wiewiórka recenzuje imprezowiczów w reklamach orzeszków Felix (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa solonych orzeszków ziemnych Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) pod hasłem „A Ty, kim z natury jesteś?”. Przygotowały ją agencje PZL i F11 oraz dom mediowy Vizeum.
Kampania jest oparta na serii spotów, w których wiewiórka żartobliwie komentuje zachowanie osób bawiących się na domówce. Podsumowuje to hasło „A Ty, kim z natury jesteś?”.
Działania są realizowane w internecie, m.in. na Facebooku, YouTubie, serwisach VoD i innych portalach. Jest to część większej akcji obejmującej też telewizję.
Kampania potrwa do Wielkanocy.
Za strategię i kreację komunikacji reklamowej marki Felix odpowiada agencja PZL, która zajęła się też nadzorem kreacyjno-produkcyjnym nad nowymi reklamami.
Za działania w internecie odpowiada agencja F11, a za zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Wiewiórka recenzuje imprezowiczów w reklamach orzeszków Felix (wideo)