Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media
Agencja Fenomem została wybrana przez Raiffeisen Polbank do obsługi jego komunikacji w mediach społecznościowych. Zajmuje się dla banku działaniami głównie na Facebooku i Twitterze.
Fenomem od początku lipca realizuje dla Raiffeisen Polbanku kompleksowe działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obejmujące opracowanie i wdrażanie szczegółów strategii, w tym: planowanie oraz zakup mediów, moderację i obsługę klientów banku na Facebooku i Twitter, także realizację kampanii sprzedażowych i prowadzenie monitoringu social media.
W okresie jesiennym wdrożona zostanie pełna strategia przygotowana przez agencję. W dalszej współpracy przewidziane jest rozszerzenie zakresu działań i kompetencji Fenomem zarówno w kontekście produkcji materiałów, jak i obsługiwanych mediów.
Agencja pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano ile ani które inne firmy marketingowe brały w nim udział). - Propozycja Fenomem wyraźnie trafiła w nasze potrzeby, a zespół agencji wykazał się inicjatywą, głębokim zrozumieniem potrzeb naszych klientów, a także procesu, w zgodnie z którym powinniśmy działać, by zapewnić im należytą obsługę w kanale społecznościowym - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Magdalena Popik z zespołu sprzedaży cyfrowej Raiffeisen Polbanku.
Umowa banku z agencją została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media