Filmowe reklamówki Samsunga
Samsung proponuje krótkometrażowe filmy w sieci.
Samsung Electronics ogłosił otwarcie serwisu internetowego AnyFilms.net (http://www.anyfilms.net) z ofertą filmów krótkometrażowych dla użytkowników Internetu i telefonów komórkowych.
Na stronach serwisu zamieszczono wybór krótkich filmów, które można oglądać w Internecie lub pobierać na niektóre modele telefonów marki Samsung, wyposażone w odtwarzacz wideo. Filmy przedstawiają dwie historie opowiedziane przez młodych i ambitnych reżyserów z Hollywood. Producentem obrazów jest Jon Kilik, którego film „Broken Flowers” (Złamane kwiaty) został w 2005 roku uhonorowany główną nagrodą na Festiwalu Filmowym w Cannes. Across the Hall” (Drzwi naprzeciwko) w reżyserii Alexa Merkina to dwuczęściowa historia o człowieku próbującym powstrzymać przyjaciela, który chce wziąć odwet na narzeczonej podejrzewanej przez niego o zdradę. “GiGi” w reżyserii Marka Dippe opowiada o nieśmiałym mężczyźnie, który z pomocą tajemniczego telefonu z czarującym, kobiecym głosem poprawia jakość swoich kontaktów z otoczeniem.
Jako rekwizyty w filmach występują telefon SGH-D600 z 2-megapikselowym aparatem fotograficznym i z przesuwaną klapką oraz SGH-i300, telefon muzyczny z 3-gigabajtowym dyskiem twardym. Oprócz gotowych filmów w serwisie AnyFilms.net znajduje się sekcja o całkiem nowatorskim charakterze, nosząca nazwę „Interactive Films. W sekcji filmu interaktywnego użytkownik może zostać sam dla siebie producentem, łącząc gotowe elementy filmowe i tworząc kombinacje akcji, stylu i nastroju.
W miarę jak telefony komórkowe coraz powszechniej łączą w sobie funkcje komunikacyjne i rozrywkowe, coraz większej wagi nabiera dostępność atrakcyjnych treści. Jako pionier w dziedzinie multimedialnych aplikacji telefonów komórkowych,Samsung dąży do tego, by serwis AnyFilms.net stał się pozytywnym bodźcem w ewolucji rozrywki multimedialnej - czytamy w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: Filmowe reklamówki Samsunga