SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FireFly Interactive zastępuje FireFly Technology

Agencja FireFly Technology zmieniła nazwę na FireFly Interactive. Ma to podkreślać poszerzoną ofertę firmy w zakresie marketingu internetowego, m.in. w social media.

- Początkowo oferowaliśmy technologiczne wsparcie dla działań 360 stopni realizowanych w ramach FireFly Group. Kolejnym etapem rozwoju całej grupy jest zintensyfikowanie działań w obszarze dwukierunkowej komunikacji z konsumentem i stworzenie brandu wyspecjalizowanego w tym zakresie - tak powody rebrandingu FireFly Technology na FireFly Interactive przedstawia Michał Borychowski, CEO agencji.

Firma realizowała już projekty z zakresu social media i interactive dla takich klientów jak m.in. Bank BPH, GE Money, LOT, Burger King, KFC i Nike. - Teraz chodzi nam o rozwój oferty i podkreślenie naszych mocnych kompetencji w tym obszarze - podkreśla Borychowski.

FireFly Interactive zyskała nowe logo, które ma symbolizować żywotność i interaktywność, oraz claim „Be really social & interactive on line”. Pełny rebranding agencji został wdrożony z początkiem października. Klientami FireFly Interactive są już Bank BPH, dla którego agencja realizuje akcję Zwykły Bohater (więcej o niej), oraz Ambasada USA, dla której agencja prowadzi działania w social media.

Dołącz do dyskusji: FireFly Interactive zastępuje FireFly Technology

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abcabc
słabe logo i powiedzmy szczerze, raczej cała zmiana wyrazem brakiem pomysłu na to "co dalej" gdy ludzie odchodzą...
odpowiedź