FireFly Technology wprowadza platformę konkursowo-loteryjną
FireFly Technology włącza do swojej oferty platformękonkursowo-loteryjną do prowadzenia promocji konsumenckich.Obsługuje ona akcje prowadzone w internecie i sieciach komórkowych.
Platforma, którą FireFly Technology wprowadza do swojej oferty,obejmuje mechanizmy do realizacji konkursów i loteriiinternetowo-mobilnych. Rozwiązanie pozwala przyjmować zgłoszeniaprzez formularz na stronie internetowej, SMS lub Gadu-Gadu,zarządzać nimi i oceniać je, a także weryfikować zwycięzców.Platforma o nazwie "FireFly Promo Kit" zawiera również specjalnypanel administracyjny, za pośrednictwem którego można na bieżącomonitorować przebieg promocji, w tym mierzyć efektywnośćposzczególnych działań i odpowiednio modyfikować mediaplan.
- Uważamy, że zwłaszcza w czasie kryzysu marketerzy szczególnąuwagę przywiązują do rozwiązań dających możliwość uzyskaniakonkretnych wyników sprzedażowych - uzasadnia wprowadzenie tegorozwiązania Marek Piotrowski, prezes FireFly Group, do którejnależy FireFly Technology. - Dla reklamodawców ważna jest teżpewność, że cała promocja zostanie sprawnie przeprowadzona - nietylko pod kątem strategicznym i kreacyjnym, ale równieżtechnologicznym i logistycznym - dodaje.
FireFly Technology zapewnia, że platforma spełnia wszystkiewymagania prawne dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowychuczestników promocji. Firma jest w stanie wdrożyć rozwiązanie napotrzeby konkretnej akcji w ciągu 7 dni roboczych.
Dołącz do dyskusji: FireFly Technology wprowadza platformę konkursowo-loteryjną