SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Firma” w AXN wsparta kampanią reklamową

AXN rozpoczyna emisję serialu „Firma”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję kreatywną Pompidou i dom mediowy PHD Media Direction.

„Firma” to serialowa kontynuacja filmu o takim samym tytule z lat 90. Serial opowiada o dalszych losach młodego prawnika Mitcha McDeere’a (w tej roli Josh Lucas), który doprowadził do upadku skorumpowaną firmę prawniczą z Memphis.

AXN będzie pokazywać „Firmę” w każdy poniedziałek o 22:00. Przy czym premierowy, dwugodzinny odcinek zostanie pokazany w niedzielę, 19 lutego.


Akcja reklamująca serial jest prowadzona w prasie („Gazeta Wyborcza”), internecie (Onet.pl, Filmweb.pl, AleSeriale.pl, Iplex, YouTube, Facebook), w kinach (działania ambientowe) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe w centrum Warszawy). Adaptacją kampanii na polski rynek zajęła się agencja kreatywna Pompidou, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Firma” w AXN wsparta kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl