Firmy ignorują swoje mobilne strony
Ponad 70 procent firm nie bada popularności jaką cieszą się ichmobilne strony internetowe.
Połowa z nich nie wie też jak wielu unikalnych użytkownikówodwiedza ich strony za pomocą mobilnych urządzeń - informuje serwisBrand Republic, powołując się na badanie firmy Omniture.
Zdaniem Omniture, wraz z rosnącą popularnością mobilnegointernetu, do czego w dużej mierze przyczynił się iPhone firmyApple, a teraz również G1 z systemem Android firmy Google, firmymarnują szansę na uzyskanie dodatkowych przychodów.
Badanie pokazało również, że użytkownicy mobilnego internetumogą być niezadowoleni, jeśli dana firma na swojej mobilnej stronieprezentuje treści w taki sam sposób jak użytkownikom pecetów.Wynika to z faktu, że w przestrzeni mobilnej internetowe stronymuszą być dostosowane do różnych rozmiarów ekranów i różnychformatów audio i wideo.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Firmy ignorują swoje mobilne strony