Firmy outdoorowe dla Jana Pawła II
W te dni pojawią się w Warszawie i na terenie innych polskich miast plakaty ku czci Wielkiego Polaka, Papieża Jana Pawła II.
W ten sposób firmy członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej pragną przekazać wyrazy swego szacunku, wdzięczności i pamięci dla Człowieka, który zmienił oblicze Polski i świata. Chcą również pokazać, że Ojciec Święty jest i będzie zawsze wśród nas, w naszych sercach.
Projekt plakatu powstał we współpracy z agencją Media Point, działającą przy Radiu Warszawa Praga Diecezji Warszawsko-Praskiej. Przedstawia fragment popiersia Ojca Świętego dłuta Macieja Aleksandrowicza, wykonanego dla jednej ze szkół podstawowych w Ostrołęce, noszącej imię Jana Pawła II. Obok znamienny fragment
z homilii Papieża wygłoszonej podczas pielgrzymki do Polski, w Kalwarii Zebrzydowskiej:
"… nie ustawajcie w tej modlitwie -
raz jeszcze powtarzam - za życia mojego
i po śmierci."
Plakaty z przesłaniem Ojca Świętego zamieszczone zostaną na różnych nośnikach. Począwszy od nośników wielkoformatowych 6 x 3 m firm Cityboard Media (300 sztuk)
oraz News Outdoor Poland (200 sztuk), przez standardowe 504 x 238 cm firmy Stroeer Out of Home Media (200 sztuk w Warszawie) po city light'y 120 x 180 cm firm AMS S.A. (dwa tysiące sztuk) i Clear Channel Poland (600 sztuk). Wykorzystane będą również niestandardowe nośniki należące do innych firm zrzeszonych w Izbie: Business Consulting (city light'y w miastach południowej Polski oraz powierzchnie na tramwajach i autobusach w Warszawie, na Śląsku i w Krakowie), Mini Media/Publiprox (powierzchnie w oknach wystawowych) oraz Gigaboard Polska (powierzchnie wielkogabarytowe).
Ekspozycja plakatów zaplanowana została na kwiecień bieżącego roku. Niewykluczone jednak, że pojawiać się będą również w innych okresach, związanych z życiem i nauczaniem Jana Pawła II.
Dołącz do dyskusji: Firmy outdoorowe dla Jana Pawła II