First Aid Communication z kampanią dla Gedeon Richter
Agencja First Aid Communication po raz kolejny realizuje kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”, której inicjatorem jest firma Gedeon Richter Polska.
W tym roku akcja odbywa się pod hasłem „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” i skierowana jest do wszystkich kobiet, ale szczególnie do tych z niepełnosprawnościami.
Agencja odpowiada za przeprowadzenie ogólnopolskich działań komunikacyjnych, koordynację współpracy z patronami i partnerami oraz organizację bezpłatnej akcji badań w mobilnym gabinecie ginekologicznym dostosowanym do potrzeb pacjentek z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
Kampania „W kobiecym interesie” po raz pierwszy wystartowała w 2019 roku, a jej inicjatorem jest Gedeon Richter Polska. Firma co roku przypomina Polkom o konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych - w poprzednich edycjach kampania zwracała uwagę i wspierała kobiety w pokonywaniu różnych barier ograniczających dostępność badań, takich jak wstyd czy strach. Sytuacja kobiet z niepełnosprawnościami wymaga nie tylko wsparcia samych kobiet, ale również konieczności stworzenia dla nich miejsc opieki dostosowanych do ich potrzeb.
- Kampanię „W kobiecym interesie” wspólnie z First Aid Communication realizujemy już po raz 4. Jednak ta edycja jest wyjątkowa, poruszyliśmy bowiem bardzo ważny temat dostępu do profilaktyki ginekologicznej dla kobiet z niepełnosprawnościami. Dostosowanie mobilnego gabinetu ginekologicznego do potrzeb każdej kobiety było dla nas ogromnym wyzwaniem. Dzięki wskazówkom partnerów m.in. Fundacji Kulawa Warszawa oraz Fundacji Avalon, wyposażyliśmy gabinet w odpowiedni sprzęt i zapewniliśmy udogodnienia komunikacyjne, które sprawią, że pacjentki nie tylko z niepełnosprawnością ruchową, ale również wzroku czy słuchu będą czuć się u nas komfortowo. W naszym mobilnym gabinecie udostępniamy dokumenty w alfabecie Braille’a, możliwość skorzystania z usługi tłumacza polskiego języka migowego czy pętli indukcyjnej. Jednak najważniejsze było dla nas przygotowanie oraz przeszkolenie personelu medycznego pod takim kątem, aby każda kobieta, która skorzysta z naszych badań, czuła się komfortowo i bezpiecznie – mówi Agnieszka Boryś, kierownik działu public relations Gedeon Richter Polska.
Kampania oraz akcja badań będą realizowane do końca lipca. Akcja bezpłatnych badań „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” zostanie przeprowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim i wielkopolskim.
Dołącz do dyskusji: First Aid Communication z kampanią dla Gedeon Richter