Fit&Eat z nową identyfikacją. Autorem Villain Brand Design
Marka cateringu dietetycznego Fit&Eat, należąca do firmy Brzezińscy s.c., zyskała nową identyfikację wizualną. Jej przygotowaniem zajęło się studio Villain Brand Design należące do grupy komunikacji marketingowej Upside.
Nowy logotyp wykorzystuje typografię opisaną kształtem talerza, a prosta jednoelementowa typografia ma wskazywać na prostotę i transparentność marki. Symbol talerza ma być odwołaniem do wysokiej jakości dań oferowanych przez Fit&Eat. Natomiast niebiesko-zielony gradient, który przenika cały znak, ma pokazywać lekkość dań i ich naturalne pochodzenie.
- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w kreacji rozwiązań symbolicznych, uprościliśmy je, ujęliśmy w bardziej lapidarne formy. Nie chcieliśmy nikogo epatować nadmiarem nowych propozycji kreatywnych, stąd umiar i brak na opakowaniu jakichkolwiek agresywnych pomysłów na komunikację informacji o produkcie - opisuje mówi Przemek Skłodkowski, creative partner w Villain Brand Design.
Właścicielami marki Fit&Eat są Joanna i Dariusz Brzezińscy. Obecnie z oferty Fit&Eat korzysta ok. 150 klientów. Głównie są to przedsiębiorcy, biznesmeni, menedżerowie, a także celebryci. Wśród tych ostatnich są m.in. Karolina Gruszka, Agata Młynarska, Paweł Małaszyński czy Piotr Adamczyk.
W ofercie Fit&Eat znajduje się obecnie dziewięć ofert cateringowych, a ceny wahają się od 33 do 125 zł za jeden dzień żywienia. Różnice wynikają z rodzaju oferowanej diety, ilości zamówionych posiłków i długości okresu, w którym klient będzie korzystał z oferty firmy. Standardem dziennej diety są zestawy składające się z pięciu dań.
Dołącz do dyskusji: Fit&Eat z nową identyfikacją. Autorem Villain Brand Design