FleishmanHillard wypromuje sklepy TJX Maxx
Agencja FleishmanHillard wygrała przetarg na obsługę spółki TJX.
Zakres współpracy obejmuje PR konsumencki, obsługę biura prasowego, social media i content marketing dla sklepów TK Maxx w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii i Polsce.
Ponadto, FleishmanHillard zajmie się komunikacją korporacyjną grupy TJX Europe.
Umowa została podpisana od lutego 2014 na czas nieokreślony.
TKMaxx to sieć sklepów, która powstała w 1994 roku w Anglii. Obecnie firma posiada około 370 sklepów w czterech krajach: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech oraz w Polsce, gdzie zlokalizowanych jest 21 sklepów. TK Maxx jest częścią grupy TJX Europe, która z kolei jest europejskim oddziałem firmy TJX Companies, Inc.
Dołącz do dyskusji: FleishmanHillard wypromuje sklepy TJX Maxx