SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fly.pl i Easygo.pl z jednym Contact Center

Klientów Fly.pl obsługiwać będzie zespół konsultantów należący doEasyGo.pl. Zawarta umowa ma podnieść skuteczność sprzedażowąFly.pl.

Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną,a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.

Obecnie, wzorem firmy macierzystej chcemy skupić nasze działaniana pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe iaktywną współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanegoprzez nas ruchu pozostawiamy jednak zewnętrznym profesjonalistom -twierdzi Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl.

Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytymdoświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej. - Wspólnie z szefostwem centrali Comvel'a bacznie obserwujemycały rynek turystyczny - wyjaśnia reorganizację sprzedaży Bosowski.Dodaje, że w ocenie jego i centrali firmy, to najlepsze turystyczneContact Center w Polsce. Anna Zielińska, marketing specialistComvel Polska twierdzi, że na zmianę Contact Center nie miał wpływukryzys gospodarczy. - Nie byliśmy zadowoleni z konwersji sprzedaży,stąd ta decyzja - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl AnnaZielińska.

EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł izyskiem netto w wysokości 510 tys. zł. - Przyjęta przez nasstrategia sprzedaży oparta o doskonale zorganizowany i świetniewyszkolony zespół doradców przyniosła jak widać najlepszy finansowyefekt na rynku - komentuje Mateusz Kazieczko, prezesEasyGo.pl.
- Każdy z czterech minionych miesięcy 2009 roku zamknęliśmyzwiększeniem sprzedaży w porównaniu do analogicznych miesięcysprzed roku. W pierwszych 20 dniach maja 2009 mieliśmy o 70 procsprzedaży więcej niż rok wcześniej - mówi portalowiWirtualnemedia.pl Andrzej Glapiak PR & B2B Manager EasyGo.pl.Dodaje, że firma cały czas się rozwija. Pod koniec minionego rokuzwiększyła zatrudnienie o kilkanaście osób. - Z całą pewnościąprojekt z Fly.pl miał w tym zakresie znaczenie - mówi.

Zarówno EasyGo.pl jak i Fly.pl zachowują pełną niezależność prawną,organizacyjną i brandową, zaś świadczone usługi rozliczane będą woparciu o umowę outsourcingową. - Prawie nic się nie zmienia -wyjaśnia Grzegorz Bosowski. - Nasza siedziba i cały zespółpozostają w Warszawie. Zmienia się tylko Contact Center, w którymobsługiwani będą nasi klienci.

Klienci Fly.pl nie odczują żadnych zmian technologicznych. Systemyinformatyczne wdrożone do realizacji projektu pozwolą konsultantomEasyGo.pl na błyskawiczne rozpoznanie dzwoniącego lub składającegointernetowe zamówienie klienta. Jakość obsługi pozostanieidentyczna dla obu obsługiwanych firm.

Dołącz do dyskusji: Fly.pl i Easygo.pl z jednym Contact Center

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl