Focus Nation dla kolejną realizacją dla TFI PZU
Wystartowała kampania TFI PZU o oszczędzaniu na emeryturę na platformie inPZU. Za przygotowanie strategii komunikacji i realizację odpowiada agencja Focus Nation z Grupy IF Nation.
Zadaniem agencji było stworzenie wyróżniającej się, ale jednocześnie spójnej komunikacji z poprzednio emitowaną kampanią platformy inwestycyjnej in.PZU.pl. Te dwie emitowane po sobie kampanie mają stworzyć efekt synergii i wspomóc wypromowanie platformy inPZU wśród klientów indywidualnych zainteresowanych budowaniem i inwestowaniem kapitału na przyszłość.
Kampanię wspiera wizerunkowo Tomek Jaroszek, ekspert finansowy i bloger z kanału Doradca.tv.
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa. Do strony kieruje komunikacja w kanałach social media (FB, Instagram), mailingi oraz 30-sekundowy film i 6-sekundowy bumper emitowany na YouTube.
W kampanii wykorzystano content edukacyjny przygotowany przez Tomka Jaroszka - Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można było obejrzeć webinar wyjaśniający czym są konta IKE i IKZE i jak efektywnie z nich korzystać.
Elementem kampanii jest loteria, w której można wygrać 20 000 zł na wymarzone wakacje oraz dwadzieścia voucherów o wartości 1000 zł.
Kampania potrwa do końca bieżącego roku. Focus Nation z Grupy IF Nation.
Dołącz do dyskusji: Focus Nation dla kolejną realizacją dla TFI PZU