FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"
Kanał FOX Life rozpoczął emisję dziewiątego sezonu serialu "Chirurdzy". Wspierają ją działania promocyjne obejmują telewizję, radio i prasę.
Kampania w telewizji obejmuje emisję billboardów sponsorskich w Polsacie i TVN oraz emisję spotów reklamowych na kanałach FOX International Channels. Działania promocyjne prowadzone są także w radiu (RMF FM), prasie ("Teleprogramy", "Tele Program", "Telewidz", "Tele Przewodnik") oraz w internecie (Filmweb, Onet, Gazeta.pl, działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube).
Dodatkowo na stronie foxlife.pl znalazła się aplikacja konkursowa „Jak dobrze znasz anatomię bohaterów Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, w której można zaprojektować breloczek z podobizną swojego ulubionego bohatera serialu. Z kolei na stronie WWW Cyfrowego Polsatu jest aplikacja zręcznościowa "Uratuj pacjenta", pozwalająca na wygranie m.in. ekspresów do kawy.
Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś media zaplanował dom mediowy Vizeum. Działania potrwają trzy tygodnie.
Dziewiąty sezon amerykańskiego serialu "Chirurdzy" emitowany jest w FOX Life w środy o 21.00 począwszy od 9 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"