"Freek Your Mind!"
To hasło jesienno-zimowej kampanii marki House, która rusza 16 września.
Reklama będzie emitowana w największych komercyjnych stacjach telewizyjnych: TVN, TVN7, TV4, POLSAT MTV, VIVA, 4FUNTV do końca roku.
Film reklamujący jesienno - zimową kolekcję Angel of revolution jest manifestacja wolności, stylu i emocji. Kolorystyka i styl marki House to wtargniecie w smutny świat stereotypów. Wraz z hasłem "Free your mind" film nawołuje do tolerancji i odwagi bycia sobą a także przez noszenie odważnych i oryginalnych ubrań House `a zachęca młodych ludzi do zmiany polskich ulic na bardziej kolorowe.
W spocie reklamowym została wykorzystana postać Anioła, który wkracza by obronić jednostkę i wyrwać ja z letargu życia bez pasji. Anioł ładuje w mieście, w którym nie ma już radości, a ludzie zapomnieli o swoich marzeniach.
" Zestawiliśmy ze sobą kontrast świata zniewolonego, bez koloru i radości i świata marki House, który wprowadza do obrazu kolor i życie a także swobodę ekspresji. Ubrania Housa są pierwszym krokiem do manifestacji indywidualności, spontaniczności i radości życia. Dodają odwagi i optymizmu; wyciągają z bohaterów to, co w nich najlepsze. " - mówi Anna Grzesiak sp.ds Public Realtions marki House.
Kampania przeznaczona jest dla grupy docelowej 15 - 25 i ma charakter wizerunkowy.
Będzie wsparta dodatkowo promocją w sieci kin Multikino i CinemaCity, w Internecie (m.in.: onet.pl, interia.pl komunikator tlen oraz gg) oraz na nowo powstałej stronie www.house.pl, w prasie ogólnopolskiej (m.in CKM, MEN`S HEALTH, COSMOPOLITAN, GLAMOUR, ELLE, TWIST, FILIPINKA, COGOTO, RAZEM, FLUID, LAIF) oraz innych tytułach prasowych poprzez product-placement, w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych oraz w klubach wybranych w największych miastach Polski, z którymi House ma podpisaną umowę.
Dodatkowo kolekcja marki jest promowana przez showroom Tweed mieszczący się w Warszawie, w którym dostępne są wzory modelów z całej kolekcji jesień - zima 2005/06.
Kampanie przygotowało Mustache Studio, autorem pomysłu jest Suzan Giżyńska, telewizję zakupił MediaCom a zakupem prasy zajął się dział marketingu firmy Artman.
Dołącz do dyskusji: "Freek Your Mind!"