„Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy
Ruszyła kampania reklamująca napoje Frugo Energy Wild Punch produkowane przez FoodCare. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dooobry wariat”.
W spocie dwójka nastolatków przychodzi w dość groźnie wyglądającym sklepie próbuje kupić Frugo Energy Wild Punch. Sprzedawczyni skutecznie ich od tego zniechęca, pytając, czy są pełnoletni, i zwracając uwagę, że ten napój zawiera kofeinę, yerbę i owoce.
Okazuje się, że kobieta zachowaną puszkę Frugo Energy daje przypominającemu goryla zwierzakowi żyjącemu na zapleczu sklepu.
Frugo Energy Wild Punch jest dostępny w kilku wariantach smakowych. Działania reklamujące napój obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za planowanie i zakup mediów dla firmy FoodCare (należą też do niej marki takie jak Gellwe, Black Energy Drink, N-Gine) odpowiada agencja mediowa Initiative, współpracę niedawno przedłużono w efekcie niedawnego przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy