Fundacja Radia ZET z nową strategią
Fundacja Radia ZET przyjęła nową strategię. Skoncentruje ona swoje działania na pomocy dzieciom z chorobami serca.
Fundacja Radia ZET powstała w 1999 roku. Po dłuższej przerwie wznowiła swoją działalność w 2008 roku. Dotychczas działała na kilku polach charytatywnej pomocy. Wspomagała dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych, najmłodszych pacjentów z wrodzonymi wadami serca, a także organizowała akcje ad hoc na rzecz ofiar wypadków i klęsk żywiołowych.
Fundacja od stycznia zaczyna wdrażać nową strategię. W jej myśl, skoncentruje swoje działania na pomocy dzieciom z chorobami serca. Zebrane środki zamierza przekazywać na przeprowadzanie operacji, zakup sprzętu medycznego, remonty dziecięcych oddziałów kardiologicznych i kardiochirurgicznych, czy rehabilitację pooperacyjną małych pacjentów. Nie zrezygnuje jednak z organizacji akcji charytatywnych ad hoc.
Jeszcze pod koniec 2010 roku wprowadzono nowy logotyp Fundacji. Jego elementem graficznym jest serce, które symbolicznie nawiązuje do obecnego zakresu działalności. Jednocześnie logotyp dostosowano do identyfikacji wizualnej marki Radio ZET.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Radia ZET z nową strategią