Fuzetea w dwóch nowych smakach
Fuzetea (należąca do Coca-Coli) startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty - Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.
Dwa nowe smaki uzupełniają portfolio sześciu smaków Fuzetea. Nowe propozycje to kompozycja chińskiej herbaty Oolong (zwanej również niebieską) z dodatkiem winogron i liczi oraz kompozycja naparu z liści czerwonego, południowoafrykańskiego krzewu Rooibos o charakterystycznym smaku, połączonego z jagodami i miodem.
Napój nie zawiera konserwantów, ma obniżoną zawartość cukru, który został częściowo zastąpiony ekstraktem z liści stewii. Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.
Od pierwszego czerwca napoje promowane są kampanią reklamową w telewizji, kinach, prasie i internecie. Działania obejmują także outdoor, dedykowane aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami.
Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), Publicis Lion (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Fuzetea w dwóch nowych smakach